...amikor figyelővé válsz...

2018.03.09

...amikor figyelővè válsz...
Mikor először hallottam a hangot s hagytam hogy vezesse lèpteim. Amikor először hallottam meg "A" zenèt, mozdult a karom masszázsba s èledt tánc a tesembe. Èreztem ez az , ami betölti azt az űrt, ami hiánykènt èreztem. Mèg többet ebből kértem ...igy kapcsolódtam Magomhoz. Tanultam akkor is ha szenvedtem, mert megértettem mekkora korlátokat epít az elme s ehhez hívja segítsègül a testet. Volt ,hogy Szárnyaltam vagy megadásban zokogva feküdtem a földön s kèrtem Földanyát tartson meg.. Ismerkedtem a türelemmel, elfogadással, a vègtelen szeretettel. Hagytam ... mindent tudsz ....emlèkezz ....súgták a fülembe.
Hálás vagyok , hogy ma így vagyok. Szeretettel , türelemmel, adásban magam s mások felé.
Az èrintés mint eszköz csodálatos hitet ad.
🌷🌷🌷🌷🌷
Mahalo Ke Akua

© alohatimea Lomi Lomi iskola és masszázsterápia 9021 Győr, Szent István út 12/3
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el