Camino

2018.03.17

Tisztaforrás...

A belső béke állapota bennem. Régen azt gondoltam el kell menjek a Caminora , hogy megtaláljam ki vagyok valójában. Rájöttem mindenkinek a saját belső utazása a Camino. Szembenézni, szívből megnézni azt, aki vagyok. A Tisztaforrás bennem van. Ott egy belső Mag, ami arra vár hogy felszínre törhessen.Ha megengeded Magadnak, hogy azt éld, aki valójában vagy, akkor elkezdenek köréd gyűlni, melegedni az emberek, mint a tűz mellé.
Ilyenkor meg kell látni a másik ugyanolyan meleget áraszt, hogy saját fényünk nem nagyobb a másikénál.Bizalmat kapsz és támogatást adsz. Szeretetet adsz és szeretetet kapsz.Már sejtem mi végre jöttem én a világra. Köszönöm, hogy rálátást kaptam.
Köszönöm az álmokat az abban lévő üzeneteket. Köszönöm a vihart a megtépázást erősebbé tett a hitemben.

© alohatimea Lomi Lomi iskola és masszázsterápia 9021 Győr, Szent István út 12/3
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el