Ébredés

2018.03.17

A csend több, mint a szavak hiánya. A szív több mint, hogy dobog...lomilomilife🌺🌺🌺

Sokan azt gondolják a csend akkor lép az életünkbe, ha elfogytak a szavak. nem... ahogy ébredtem és magamra találtam  egyre jobban felismertem, hogy a csend egy mély állapot. Ebben a csendben tudsz magadra figyelni és kifejezetten érdekes dolgok tudnak történni. Az elme először mindent bevet, hogy olyan gondolatok cikázzanak a fejedben, amit úgy érzel muszáj valakivel megosztanod, lehetőleg minél hamarabb. Lázasan kutattam a telefonom után, hogy ha nem is szóban, de írásban el tudjam mondani a gondolataimat, érzéseimet .  Aztán ez megváltozott, vagy talán én változtam. Már nem volt fontos, hogy közöljem mit érzek , mit látok, mit gondolok. Az enyém .... minden gondolatom , érzésem az enyém. Hagytam, hogy magammal legyek ezekkel a gondolatokkal, és érzésekkel. Hiszen minden válasz bennem van. Senki nem tudja a választ  a kérdésimre, a feltevéseimre, csak ÉN magam.

Lecsendesedni csodálatos dolog. És meghallgatni a belső hangomat valami felemelő érzés.

Mahalo Ke Akua

© alohatimea Lomi Lomi iskola és masszázsterápia 9021 Győr, Szent István út 12/3
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el