Rólam

2023.01.10
Több mint 12 éve átléptem egy kapun, mely az életem legnagyobb beavatása volt. Mint mikor gyermeket szülsz s új életet adsz, úgy szültem meg MAGamat. Úgy tanultam meg újra járni segítség nélkül, elindulni. A Teremtő olyan Kegyelemben részesített, hogy megpendített előttem egy eszközt, amt én felismertem. Mint, amikor mélyen belül megrezdül valami, amit soha többet nem tudsz feledni, s mindig oda vágysz. Felismertem, hogy az érintés az én feladatom. Hagytam mozduljon a lábam a zene ritmusára, táncoljon a karom végtelen mozdulatokká. Emlékezni kezdtem. Nem akartam csinálni, hanem hagytam szülessen minél több tánc, minél több mozdulat. Szülessen csend, figyelem.
Felvállaltam mindent, ami ebben a térben született, s születik a mai napig. Szeretetben, szentségben. . Nők... Nők segítése, hogy önmaguk gyógyíthassák.
DÚLAként (támasztó asszonyként) egy újabb eszközt kaptam, hogy a legszebb dolgot tehessem, szív legyek fülekkel, minden rezdüléssel az élet, a születés szentségét segítsem. 
Hálás vagyok minden életfonalamat tartó női felmenőmnek.

Ilyen szentségben született meg legszebb emlékem 

... puha földön mezítláb járok. Érzem harmatos a fű. Szoknyám alja nedvesen csapódik a bokámhoz. Hajam hosszú, derékig érő. Emlékszem... Mennyi nőnek adtam otthon melegét önmagába visszatérni, hazatérni. Érintéssel gyógyítottam ,női testük sejtjeit élesztettem. Lemostam sebeik, eltemetett emlékeik. Mennyi lány szülte anyává magát, hány gyermek sírását hallottam már. Érintésem oltalmazó gyógyító energiákkal teli. Lány, asszony, gyermek mind jöttek ....
Emlékszem....bölcs tanítómra ki megmutatta az érintés gyógyító aranyfonalát, aki elmesélte mi vár rám. Tanulj érinteni köveket,fákat mindent,ami utadba kerül. Légy te a csend. Legyél a víz a szél , a tűz ereje. Bölcs támasza tartója annak, aki téged választ. De ne feledd nehéz az út ha ezt választod. De a könny mi áztatja majd az arcod harmatcseppé változva hull majd a földre táplálja éleszti azt. (Lélekőrző)

Kahiko no na wahine 💜
Wahine maoli

Mahalo Ke Akua 🌺🌺

0620 269 9375
© alohatimea Lomi Lomi iskola és masszázsterápia 9021 Győr, Szent István út 12/3
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el