Szülésre hangoló

2021.04.09
Mindig diszkréten kezelem azon Nők történetét, akik hozzám jönnek, hiszen minden tőörténet egyedi és szent. Név nélkül mesélek most is.
Van egy csodás várandós Nő, aki most lép a 40. hétbe. Időpontja volt ma hozzám.
Felhívott, hogy elment hajnalban a nyákdugó, kicsit görcsölget, sodrásai vannak, de nagyon szeretne jönni hozzám.
Abban maradtunk, vegyen egy meleg zuhanyt, picit legyen el otthon, S ha úgy érzi, hallgatva a belső ösztönére, akkor várom szeretettel.
Míg ő otthon zuhanyzott, :) én, előkészültem. Vizet forraltam , olajat melegítettem, gyertyákat gyújtottam. Betettem zenét, ami már maga szólítja a segítő erőket. Készítettem egy olaj kombót : Mandula olaj10 csepp világrahozó olaj10 csepp parázs olaj
Leültem kicsit dobolni, csörgőt is használtam.
Mikor kaptam az smst: indulok...Amikor megérkezett csodaszép volt, áradt belőle valami megfoghatatlan nyugalom és várakozás. Gyönyörű kendőt tekertem köré, kezeim közé fogtam pocakját, kezébe világra hozó olajat cseppentettem, s kértem szívja be jó mélyen az illatát.
Majd felfeküdt oldaltfekvésbe. Imát énekeltem, majd megkezdődött a hullámzó, làgy tánc és érintés. Mozdult a karom, a lábam , mozdult rinott a csípőm, s mélyen "segítettem" lélegezni. Érintettem derekát, csípőjét, lábait, vállát, pocakját.
Fény esszenciával dörzsöltem be a hajàt, fejbőrét. Betakartam. Lemostam a lábát. Majd ismét imát énekeltem. Puhán feküdt ott. Készen. Készen arra, hogy átadja magát a szülésnek, ahol nincs akarás, csak segítés van, kapcsolódás van.
Köszönöm....💜💜
© alohatimea Lomi Lomi iskola és masszázsterápia 9021 Győr, Szent István út 12/3
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el